Σοκολατούχο γάλα- αυτή η μικρή απόλαυση

Σοκολατούχο γάλα, το γάλα για όλες τις ώρες και τις στιγμές της ημέρας. Σε αυτό το ιστολόγιο θα αναρτούνται πληροφορίες σχετικά με τα σοκολατούχα γάλατα του εμπορίου.

Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2014

Οι άγγελοι της τσίρλας όπως λέμε Charlie's Angels

Οι άγγελοι της τσίρλας

Threesome με τις βόρειες απολαύσεις, μιλάμε για τρελό όργιο σοκολάτας....

και 
οι Charlie's Angels

 
By the way...τρελά βυζοπατόμουνα εποχής, 6 μαστάρια πρώτης ποιότητας, έχω ζαλιστεί.
Και με soundtrack άμα λάχει...



Υπόθεση:
Φιλαράκι Σερραίο πήγε στην πατρίδα του και προσφέρθηκε να μου φέρει βόρεια γάλατα, σε τέτοια πρόταση δεν λες οχι, εφόσον οι εταιρείες δεν γουστάρουν να κατέβουν κάτω απο Πλαταμώνα και εγω σαν μαλάκας πρέπει να κάνω ολόκληρο ταξίδι για να γευτώ τα προϊόντα τους. Μου θυμίζει έναν άλλον γνωστό μου που δεν κατεβαίνει κάτω από το φάρο Ψυχικού. Ευτυχώς τα γάλατα δεν είχαν λήξει, ούτε είχαν κόψει, τα είχε σε ισοθερμική σακούλα. Τέλος πάντων θα ήθελα να ευχαριστήσω τον ztax για την βοήθεια του.


2 σχόλια:

  1. Εγώ στα κατέβασα Ζαχαρία..!!! Με ιδιαίτερη προσοχή στις στροφές μη σου κουνηθούν κ γίνουνε φραπέ...ΧΑΧΑΧΑΧΑ κλαίωωωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τότε η ιστορία αλλάζει, J.Ro κατεβάζει και ztax παραδίδει. Teamwork at its best!

    ΑπάντησηΔιαγραφή